Reklamy wideo na platformie marketingowej PAYBACK

GoMobi.pl

14-11-2016
Reklamy wideo na platformie marketingowej PAYBACK

PAYBACK, największy Program Bonusowy w Polsce należący do American Express, uruchomił nowy kanał promocji dla firm. Dzięki Videomanii uczestnicy Programu PAYBACK będą mieli możliwość zbierania punktów za oglądanie spotów i tutoriali na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej.

Wdrożenie nowej usługi zostało poprzedzone testem przeprowadzonym na początku roku. – Jego wyniki zachęciły nas do wprowadzenia tego rozwiązania do oferty na stałe. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym PAYBACK zdecydował się uruchomić Videomanię. Istnieje szansa, że dobre rezultaty związane z możliwością wyświetlania reklam na platformie marketingowej PAYBACK, skłonią naszych kolegów z Niemiec, Indii, Meksyku, Stanów Zjednoczonych czy Włoch do rozważenia implementacji identycznego lub zbliżonego rozwiązania – deklaruje Dawid Ledziński, Head of Business Development w PAYBACK Polska.

– Nowa oferta video od PAYBACK łączy w sobie atrakcyjny, efektywnościowy model rozliczeniowy (CPV – opłata za pełne obejrzenie) oraz emisję w modelu pull, co przekłada się na wyższą atencję audytorium. Videomania to jednak przede wszystkim możliwość budowania zasięgu w jasno zdefiniowanej demograficznie i behawioralnie grupie docelowej. Wykorzystanie do targetowania rzeczywistych, zanonimizowanych danych z Programu PAYBACK jest szansą dla marketerów i ciekawą propozycją na rynku online video – komentuje Adam Oskaldowicz, partner w domu mediowym Performance Media, który oferuje swoim klientom nową usługę.

– Większość platform digitalowych emitujących reklamy wideo boryka się z problemem ograniczonej i rozproszonej uwagi konsumenta wynikającej z modelu push i faktu przerywania kontaktu odbiorcy z interesującą go treścią. To często powoduje irytację i niechęć do kontaktu z reklamą i, w wielu przypadkach, skutkuje instalowaniem oprogramowania blokującego jej wyświetlanie. W PAYBACK to reklama jest kontentem i jest w centrum uwagi widza. Takie rozwiązanie odpowiada m.in. na potrzeby millennialsów, którzy coraz częściej rezygnują z oglądania telewizji skupiając się na treściach dostępnych w Internecie na żądanie. Dzięki Videomanii uczestnik PAYBACK może samodzielnie zdecydować o dogodnym momencie i długości kontaktu z przekazem marketingowym, a za czas poświęcony na odbiór komunikatu jest nagradzany punktami, którymi może płacić u wybranych partnerów lub wymieniać je na nagrody i kupony rabatowe – dodaje Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.

PAYBACK działa w Niemczech, w Polsce, w Indiach, w Meksyku, w Stanach Zjednoczonych i we Włoszech. W naszym kraju ma blisko 7 mln aktywnych uczestników (czyli takich, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy dokonali przynajmniej jednej transakcji z użyciem karty*). Polskojęzyczna komunikacja via e-mail trafia do 3,5 mln skrzynek. Stronę PAYBACK.pl odwiedza do 1 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Z aplikacji mobilnej korzysta 350 tys. Polaków.

Komentarze:

Comments

comments