311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR
Klub Twórców Reklamy ogłosił 311 nominacji spośród 1210 zgłoszonych prac w tegorocznej edycji konkursu KTR. Prace oceniane były w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Przewodniczącą tegorocznego Konkursu KTR była Luciana Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz. Prace oceniało 111 osobowe jury pod przewodnictwem siedmiu przewodniczących grup jurorskich.
Najwięcej nominacji do nagród przyznało w kategoriach: Design, Warsztat Audio Video, oraz Ilustracja. Podział na poszczególne kategorie wygląda następująco: Design – 53 nominacje (160 zgłoszeń), Warsztat Audio Video – 49 nominacji (314 zgłoszeń), Ilustracja – 46 nominacji (72 zgłoszenia), Film – 31 nominacji (136 zgłoszeń), Fotografia – 29 nominacji (87 zgłoszeń), Digital & Mobile – 29 nominacji (155 zgłoszeń), PR & Event – 23 nominacje (67 zgłoszeń), Active Advertising – 18 nominacji (74 zgłoszenia) Kampania – 12 nominacji (42 zgłoszenia) Media – 11 nominacji (48 zgłoszeń) Druk – 10 nominacji(47 zgłoszeń) Radio – 0 nominacji (8 zgłoszeń)
Wśród agencji, największą liczbą nominowanych prac może pochwalić się Saachi & Saachi IS. Agencja otrzymała aż 33 nominacje w 8 kategoriach. Kolejne wyróżniające się agencje to: 180 Heartbeats + Jung V. Matt ze zdobytymi 16 nominacjami oraz DDB&TRIBAL, które zdobyło 14 nominacji.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Gali KTR 26 maja w Teatrze Polskim. Wtedy też zostaną wręczone nagrody specjalne: Agencja Reklamowa Roku, Reklamodawca Roku, Dom Produkcyjny Roku, Studio Postprodukcyjne roku. W tym roku zostało również wprowadzone dodatkowe Grand Prix dla najlepszej kampanii społecznej, czyli Biały KTR.
Listę wszystkich 311 nominacji do nagród można znaleźć na: www.platforma.sar.org.pl/nagrody.
Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Patroni medialni: Label, gazeta.pl, NEXT, GoMobi.pl.
Komentarze:
Comments