Innovation 2018
Podczas konferencji Innovation pokazujemy realne przykłady innowacji, które w ostatnim czasie zostały wdrożone w marketingu i komunikacji. Edukujemy i inspirujemy do przyszłościowego myślenia o innowacji poprzez przedstawienie najciekawszych case studies pionierskich projektów, nowych idei i niezwykłych rozwiązań. Pokazujemy, że takie rzeczy dzieją się w obszarze komunikacji i marketingu już teraz. Stawiamy na future thinking i jego prawdziwe przykłady, dlatego prócz ekspertów i innowatorów z całego świata, podczas konferencji można poznać także Złota Konkursu Innovation oraz zapoznać się z innowacyjnymi projektami w strefie startupowej.
Konferencja Innovation to studia przypadków, które w trzech blokach odsłonią innowacyjne procesy, punkty widzenia i projekty:
1. Collaboration
Przykłady wielkich innowacyjnych projektów, które powstały dzięki otwartemu podejściu do ludzi, procesów i myślenia. Multidyscyplinarne środowisko z wieloma różnymi perspektywami dostarcza nieoczekiwanych pomysłów. Magia innowacji dzieje się właśnie tutaj.
2. Always Beta
“Postęp jest lepszy niż doskonałość”. Wypróbuj, eksperymentuj i pozwól sobie na błędy. Wielkie rzeczy rodzą się z tych nieoczekiwanych rzeczy. Podzielimy się inspirującymi historiami małych i spektakularnych niepowodzeń, które doprowadziły do innowacyjnych rozwiązań.
3. Innovation For Good
Innowacje, które zmieniły świat na lepsze lub zmieniły jakość życia ludzi. Przeanalizujmy te przypadki / historie, w których ludzie / biznes / kraje czerpią korzyści z innowacji.
Prelegentami konferencji Innovation są: Andres Vergara (International Creative Director z McCann Rumunia), Jason Romeyko (Global Creative Director, Serviceplan z Austrii), Edwin Garcia (Dyrektor Generalny w Idea to Beta z Meksyku), Aleksandra Samulewicz (Vice President of Reduced Risk Products w Philip Morris, Szwajcaria), Igor Lutz (Założyciel BBDO w Moskwie), Paulo Areas (Generalny Dyrektor Kreatywny w Ogilvy & Mather w Hiszpanii), Christoph Duscynski (Global Strategy Director w Blue449, Londyn).
Podczas konferencji Innovation zostanie także wręczona nagroda dla najlepszego startupu, zwycięzcy projektu Startup Program.
Konferencja odbywa się 24 kwietnia w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Szczegóły dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: www.innovation.sar.org.pl.
Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konferencji Innovation 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Komentarze:
Comments