Akcja "Bileciki do Kontroli" firmy odzieżowej Cropp wsparta aplikacją na Androida

Łukasz Kłosowski

02-03-2012
Akcja "Bileciki do Kontroli" firmy odzieżowej Cropp wsparta aplikacją na Androida

Aplikacja “Cropp Mobile” jest rozszerzeniem kampanii promocyjnej “Bileciki do kontroli”, której założeniem jest zbieranie kuponów rabatowych, tak zwanych “bilecików”.

Kupony te można uzyskać zostając subskrybentem newslettera, fanem marki na Facebooku oraz robiąc zakupy na kwotę powyżej 100 zł w salonach Cropp lub w sklepie Croppa.

Aplikacja “Cropp Mobile” ma kilka zastosowań. Pierwszym z nich jest możliwość otrzymania kolejnego “bileciku” oraz zebrania wszystkich zdobytych do tej pory w jednym miejscu w aplikacji, zwaną “skarbonką”. Ułatwia to korzystanie ze zniżek, przyspiesza także pracę sprzedawców w salonach Cropp. Drugim zastosowaniem jest kanał najświeższych informacji i newsów, wysyłanych użytkownikom “Cropp Mobile” przez markę. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość geotargetowania newsów do wybranych lokalizacji, co według Croppa, w przyszłości daje duży potencjał w prowadzeniu różnego rodzaju akcji promocyjnych czy gier miejskich.

Dodatkowo, aplikacja zawiera kompletną listę salonów Cropp, z danymi adresowymi i kontaktowymi, a także wyszukiwarkę salonów, w tym pięciu najbliższych dla użytkownika. Kolejną funkcją jest możliwość “zameldowania się” w sklepie Cropp, publikując na Facebooku informacje o swojej obecności w salonie Cropp.

Akcja “Bileciki do Kontroli” realizowana jest przez markę Cropp od dwóch lat.

fot. Android Market

Komentarze:

Comments

comments