Aplikacja "Freebee" ma już ponad 300 partnerów
“Freebee” – mobilna platforma do tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych oraz udziału w tych programach bez potrzeby gromadzenia i noszenia przy sobie stempelkowych i plastikowych kart lojalnościowych – skupia już ponad 300 firm i instytucji w całej Polsce.
Wśród partnerów “Freebee” znajdują się obecnie: sieci Salad Story, warszawskie Thai WOK, Dr Kava, Greek House, Cukier Lukier we Wrocławiu, Pizzeria Tivoli w Poznaniu, Greco – sieć greckich restauracji w wielu miastach w Polsce, restauracje Weranda Family w Poznaniu czy The Mexican w Łodzi, a także liczne mniejsze restauracje, kawiarnie, puby, studia urody i fitnessu, kwiaciarnie, myjnie samochodowe oraz punkty napraw.
– “Freebee” łączy kilka funkcjonalności – schowek na programy lojalnościowe i karty członkowskie oraz mapę pełną drogowskazów. Co więcej, o ile kartę można łatwo zgubić, o tyle punkty zbierane za pomocą “Freebee” są zawsze bezpieczne na naszym wirtualnym koncie – mówi Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy “Freebee”.
– Bardzo istotne jest, że nasza aplikacja pozwala tworzyć i rozwijać programy lojalnościowe także przez mniejsze sieci, a nawet pojedyncze sklepy, restauracje, puby, studia urody oraz kina czy teatry. Dzięki temu użytkownicy mogą być nagradzani za częste wizyty praktycznie w każdym ulubionym miejscu, które zdecyduje się do nas dołączyć – dodaje Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu New Media Ventures.
Zasada działania “Freebee” opiera się na wykorzystaniu kodów QR, umożliwiających zapisywanie i odczyt informacji za pośrednictwem czytników w telefonach komórkowych.
Aplikację można pobrać z Google Play i App Store lub bezpośrednio ze strony www.getfreebee.pl.
Komentarze:
Comments