Nagi facet w aplikacji promującej wodę mineralną

Łukasz Kłosowski

11-05-2012
Nagi facet w aplikacji promującej wodę mineralną

Aplikacja “Pij do naga” ma w niekonwencjonalny sposób zachęcać do picia wody Dobrowianka (Danone Polska). Program pojawił się właśnie w wersji na iPhone’a i Androida.

Za każde 2 litry wody wypite przez kobietę, postać mężczyzny użyta w aplikacji zdejmuje kolejną część garderoby.

Darmowa aplikacja “Pij do naga” jest do pobrania z App Store i Google Play. To część kampania promocyjnej wody Dobrowianka, która rozpoczęła się w zeszłym miesiącu i jest skierowana do aktywnych oraz dbających o siebie kobiet. Akcja reklamowa oprócz wykorzystania aplikacji mobilnych jest też prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz punktach sprzedaży w tym w 420 salonach piękności i salonach fryzjerskich.

Aplikację przygotowała Pride and Glory Huge Idea – komórka agencji interaktywnej Pride and Glory zajmująca się tworzeniem aplikacji mobilnych.

Woda Dobrowianka jest sprzedawana w butelkach półtoralitrowych i półlitrowych w formie niegazowanej i lekko gazowanej.

fot. App Store

Komentarze:

Comments

comments