Aplikacja "Wprost" zdobywa popularność

Łukasz Kłosowski

22-09-2011
Aplikacja "Wprost" zdobywa popularność

Blisko 10 tys. użytkowników pobrało w pierwszych dwóch tygodniach września aplikację “Wprost” na urządzenia mobilne. Połowa z nich tygodnik czyta na iPhonie, jedna czwarta na iPadzie.

Aplikacja “Wprost” na urządzenia mobilne została przygotowana w oparciu o platformę Paperlit.

“Wprost” na urządzenia mobilne jest dostępne od połowy sierpnia. W sierpniu aplikację pobrało 1000 osób, głównie użytkowników Androida. Przez dwa tygodnie września liczba czytelników “Wprost” na smartfonach i tabletach wzrosła do 10 tys.

Do końca listopada “Wprost” na urządzenia mobilne jest dostępne nieodpłatnie. Od grudnia cena wydania będzie wynosiła 0,79 euro. “Wprost” w wersji mobilnej jest dostępne już w sobotę o północy.

W październiku Paperlit udostępni również dwutygodnik “Bloomberg Businessweek Polska” w wydaniu na telefony i tablety. Użytkownicy iPhone’ów i iPadów oraz urządzeń obsługiwanych przez system operacyjny Android będą mogli pobrać cyfrową wersję pisma z App Store i Android Market. Cena magazynu będzie wynosiła 1,59 euro. Nieodpłatnie będzie można pobrać nr zerowy i pierwszy. “Bloomberg Businessweek Polska” będzie trzecim tytułem Platformy Mediowej Point Group dystrybuowanym w ten sposób. Oprócz “Wprost” z rozwiązań Paperlit korzysta również “Machina”.

Komentarze:

Comments

comments