Aplikacja wspierająca promocję najnowszej książki Murakamiego

Łukasz Kłosowski

12-11-2013
Aplikacja wspierająca promocję najnowszej książki Murakamiego

Mobile stał się częścią miksu mediów promujących wydanie najnowszej powieści Harukiego Murakamiego pt. „Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa”. Na potrzeby kampanii zbudowano aplikację mobilną. Dzięki niej użytkownicy mogą wykonywać codzienne notatki i poznawać świat japońskiego pisarza.

Każda karta notesu zawiera cytat z jednej z książek Murakamiego. Notatką można podzielić się ze znajomymi dzięki funkcji wysyłania wiadomości – drogą SMS-ową bądź e-mailową.

Aplikacja posiada także możliwość wyszukania potrzebnych zapisków pośród wcześniej stworzonych notatek oraz poznać literacką drogę Murakamiego. Oprócz biografii pisarza, gromadzi wszystkie jego powieści dostępne na polskim rynku, a także umożliwia zakup wybranych książek w sklepie internetowym.

Oprócz aplikacji w ramach kampanii na trzech dworcach – w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu – ustawiono automaty, w których zamiast słodkich napojów lub batonów można nabyć nową powieścią Murakamiego.

Murakami Notes została stworzony przez markę Culture Apps dla wydawnictwa Muza w porozumieniu z autorem. Do pobrania na iOSAndroida.

Komentarze:

Comments

comments