Aplikacja z AR wspiera kampanię "Prędkość zabija – włącz myślenie"

Łukasz Kłosowski

26-08-2011
Aplikacja z AR wspiera kampanię "Prędkość zabija – włącz myślenie"

Agencja Adv.pl przygotowała aplikację opartą na technologii Augmented Reality wspierającą akcję Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) “Prędkość zabija – włącz myślenie”.

Rozwiązanie “Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” wykorzystujące AR pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy po wypadku.

fot. Adv.pl

Aplikacja w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to, przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.

Komentarze:

Comments

comments