Atmedia sprzedają reklamy w magazynie na tablety "iAM"
Atmedia rozpoczynają sprzedaż kampanii w “iAM”, pierwszym lifestyle’owym magazynie kobiecym wydawanym wyłącznie na tablety. Projekt zadebiutował na rynku wydawniczym we wrześniu.
Reklamodawcy mogą skorzystać z szerokiej gamy rozwiązań niedostępnych dotąd w prasie drukowanej. Format magazynu umożliwia im prezentowanie wielowarstwowych treści, wykorzystanie multimediów – m.in. reklam wideo, galerii zdjęciowych, etc., jak również personalizację przekazu i wejście z czytelnikiem w interakcję.
– “iAM” to pierwszy magazyn przeznaczony wyłącznie na tablety, a my, jako jego wydawcy tak naprawdę definiujemy standardy reklamowe. Poszerzamy sposoby interakcji z odbiorcami, a to tworzy nowe możliwości dla reklamodawców – podkreśla Łukasz Mroczek ze spółki Yellow Hat, która wprowadziła “iAM” na rynek wydawniczy.
Sprzedażą reklamy w zakresie obsługi domów mediowych i agencji w magazynie “iAM” zajmuje się w Atmediach dział interactive, który pracuje już dla blisko 50 witryn, w tym – ponad 20 serwisów oferujących reklamę wideo. Od kilku tygodni Atmedia sprzedają też kampanie mobilne, m.in. w aplikacjach Canal+ Cyfrowego i FOX Life.
“iAM” jest miesięcznikiem darmowym, dostępnym obecnie w App Store. Magazyn wydaje notowana na NewConnect spółka Yellow Hat. Po 3 tygodniach od debiutu magazyn zasubskrybowało już ok. 3 tys. osób, a wydanie przeczytane zostało już prawie 10 tys. razy.
Komentarze:
Comments