"Avanti" debiutuje na iPadzie

Łukasz Kłosowski

27-06-2013
"Avanti" debiutuje na iPadzie

Agora przenosi swoje kolejne pismo na iPada. Shoppingowe “Avanti” od 28 czerwca dostępne będzie w App Store.

Czytelniczki „Avanti” na iPadzie mogą korzystać ze specjalnych interaktywnych aplikacji, jak make-up studio – program, dzięki któremu można pomalować twarz modelki wykorzystując dostępne kosmetyki i przesłać listę tych kosmetyków na maila.

Interaktywne galerie pozwalają na uzyskanie po kliknięciu na daną stylizację informacji o cenie i miejscu zakupu produktu, czytelnicy mogą też obejrzeć filmy z sesji zdjęciowych.

Redakcja przygotowała również sondy, których wyniki wyświetlane są na bieżąco. I tak np. przy artykule dotyczącym kremów z filtrem, czytelnicy odpowiadają na pytanie o to, jaką ochronę przeciwsłoneczną stosują, a przy artykule o espadrylach – jakie obuwie najchętniej noszą latem.

„Avanti” na iPada przygotował zespół cyfrowego działu wydawniczego Agory.

Cena lipcowego wydania „Avanti” na iPada wynosi 0,89 euro, koszt trzymiesięcznej prenumeraty  to 2,69 euro. Numer czerwcowy magazynu będzie można czytać na iPadzie bezpłatnie.

Magazyn będzie promowany w prasie („Gazeta Wyborcza” wraz z dodatkami, „Logo”, „Dziecko”), internecie (serwisy grupy Gazeta.pl), radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy, Radio RMF FM). Kreację i zakup mediów przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej” i Czasopism

Do tej pory Agora zaoferowała w wersji na iPada magazyny: „Dziecko”, „Ładny Dom”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Logo”, „Cztery Kąty”, „Książki. Magazyn do czytania”, „Kuchnię”, „Kontynenty”, „Ale Historię Extra”  oraz dodatki „Gazety Wyborczej” tygodniki: „Ale Historia”, „Wysokie Obcasy” i „Duży Format”.

Komentarze:

Comments

comments