Beata Pawlikowska uczy angielskiego na iPadzie i iPhonie (wideo)

Łukasz Kłosowski

16-03-2012
Beata Pawlikowska uczy angielskiego na iPadzie i iPhonie (wideo)

“Blondynka na językach: angielski-brytyjski” autorstwa znanej podróżniczki Beaty Pawlikowskiej to kurs nauki języka angielskiego w wersji na iPhone’a i iPada. Kurs przygotowany został przez Wydawnictwo G+J.

Kurs oparty jest na autorskiej metodzie uczenia Pawlikowskiej. – Pewnego dnia zorientowałam się, że języka obcego można się uczyć instynktownie, najpierw zapamiętać dane wyrażenia i zdania poprzez systematyczne powtarzanie ich na głos, a potem zgodnie z zasadą logiki budować z nich własne przykłady – wyjaśnia Beata Pawlikowska.

Aplikacja pozwala na naukę w trybie audiobooka, która przyda się osobom chcącym nauczyć się obcego języka, a spędzają dużo czasu w korkach lub podróżują samochodem. Wystarczy wybrać lekcję i za native speakerem powtarzać na głos zwroty. Nauczenie się na pamięć przykładowych konstrukcji pozwoli na budowanie nowych zdań i wyrażeń. Tryb interaktywny pozwala dodatkowo na nagrywanie własnych wypowiedzi, odsłuchiwanie ich i porównywanie z lektorem, ocenianie i śledzenie postępów w nauce, a także tworzenie list ulubionych zwrotów. Aplikacji można też używać jako słownika i rozmówek dodając wybrane zwroty do zakładki ulubione.

Aplikacja jest uniwersalna, po zakupie można używać jej zarówno na iPhonie jak i iPadzie. Pełna wersja “Blondynki na językach” jest do pobrania na full.iblondynka.pl. Wersję testową można pobrać ze strony free.iblondynka.pl.

Z aplikacji może korzystać jedna osoba i więcej – aplikacja zapamiętuje bowiem kilku użytkowników i ich postępy, przypomina, że nadszedł czas na powtórkę (po uprzednim określeniu częstotliwości odbywania lekcji) oraz zachęca do rywalizacji wykorzystując rankingi.

Regularna cena pełnej wersji to: 5,99 euro. Do 31 marca 2012 będzie obowiązywała promocyjna cena 2,99 euro.

Premierze towarzyszy promocja w tytułach Wydawnictwa G+J oraz w internecie (focus.pl. gala.pl, kobieta.pl, glamour.pl, nationalgeographic.pl, stylio.pl). Kreacją i planowaniem mediów zajął się G+J Polska.

Komentarze:

Comments

comments