Ceneo wypuszcza aplikację służącą do zakupów odzieży

Łukasz Kłosowski

15-04-2013
Ceneo wypuszcza aplikację służącą do zakupów odzieży

Aplikacja “Ceneo Moda” na iPada pozwala na przeglądanie oraz kupowanie odzieży, obuwia oraz dodatków w sklepach internetowych.

Produkty w aplikacji podzielone są na pięć kategorii: Dla kobiety, Dla mężczyzny, Dla dzieci,  Galanteria i dodatki oraz Na Okazje – łącznie jest tam 225 tys. produktów. Produkty w aplikacji można filtrować po kategorii czy kolorze. Użytkownik może również zapamiętywać wybrane produkty w „ulubionych“. Jednym kliknięciem można także przejść do właściwego sklepu internetowego w celu dokonania zakupu.

Katalog ma formę wirtualnej książki, w której każdy produkt to osobna strona. – Tym co wyróżnia tę aplikację jest lepsza ekspozycja produktów niż w przypadku standardowego Ceneo, oraz nowatorski sposób nawigacji po katalogu, który przegląda się jak dobre czasopismo – mówi Joanna Heine, kierownik Działu Rozwoju Produktów Ceneo.pl.

 

Ceneo od września 2012 roku posiada już dedykowaną aplikację na iPada. Według danych Grupy Allegro, właściciela Ceneo, z aplikacji mobilnych pod marką Ceneo korzysta obecnie około 340 tys. kupujących.

Aplikację “Ceneo Moda” można pobrać bezpłatnie z App Store.

Komentarze:

Comments

comments