Dużo nowości w aplikacji do przechowywania kart lojalnościowych "blue pocket" (wideo)

Łukasz Kłosowski

12-12-2012
Dużo nowości w aplikacji do przechowywania kart lojalnościowych "blue pocket" (wideo)

Firma LMS Online udostępniła nową wersję mobilnej aplikacji “blue pocket”. Wersja 2.0 posiada też szereg udogodnień skierowanych do reklamodawców.

Użytkownicy mogą teraz zbierać stempelki za określony zakup, przechowywać punkty w swoich smartfonach, aby następnie zamienić je na nagrody.

 

 

Posiadane (plastikowe lub papierowe) karty można przenosić do aplikacji wybierając wzory grafik z licznych udostępnionych szablonów.

Kupony można grupować wg kategorii np. rozrywka, gastronomia, odzież, art. spożywcze itd., co ułatwia ich wyszukiwania wśród pobranych. Kupony i karty można grupować wg kategorii „Ulubione”, aby jak najszybciej do nich trafić. Można je także udostępniać znajomym np. poprzez media społecznościowe SMS, e-mail – dzięki temu i oni będą mogli korzystać z licznych ofert specjalnych i rabatów.

Nowa wersja aplikacji “blue pocket” to także dodatkowe możliwości promocji i działań marketingowych dla wystawców kart i kuponów. Jedna z takich akcji przeprowadzana na zlecenie firmy Ochnik opisywana była już na GoMobi.pl. Szczegóły pod tym linkiem.

Wystawca kuponu z poziomu aplikacji może skierować użytkownika na swoją stronę www, zaprojektowaną z przeznaczeniem na urządzenia mobilne – można na niej zaprezentować np. menu restauracji, do której użytkownik otrzymuje kupon zniżkowy, albo przedstawić ofertę firmy.

Istnieje możliwość wystawienia „pakietu kuponów” – za jednym kliknięciem na smartfon użytkownika wpada kilka różnych kuponów.

Zanim użytkownik pobierze kupon, można go prosić o wcześniejsze pobranie karty lojalnościowej, którą jest udostępniona w “blue pocket”. Prosząc użytkownika o podanie ustalonych przy poborze karty danych: np. imię, nazwisko, data urodzenia, e-mail, miejscowość, można zbudować bazę wiernych klientów.

Nowa wersja nie traci poprzednich funkcjonalności np. geolokalizacji, dzięki której z łatwością można odnaleźć promocje najbliżej miejsca, w którym aktualnie przebywa się ze swoim smartfonem.

Komentarze:

Comments

comments