Ekspansja zagraniczna Mojej Gazetki

Łukasz Kłosowski

10-02-2017
Ekspansja zagraniczna Mojej Gazetki

Trzy rynki czeski, ukraiński i białoruski pojawiły się na mapie rozwoju polskiej aplikacji, agregatora gazetek i kuponów promocyjnych Moja Gazetka.

Najpierw reaktywowana została wersja przeznaczona na rynek czeski. Co nie udało się wcześniej, udało się teraz, aplikacja rozwija się obecnie w zawrotnym tempie dziennie notując około 300 nowych użytkowników osiąganych w sposób organiczny. Już przegoniono czeskie Allegro, Aukro.cz.

Rozwój aplikacji jest bardzo interesujący i może być inspiracją dla innych polskich aplikacji myślących o rozwoju. Po pierwsze Moja Gazetka wchodzi na nowe rynki, rynki graniczne, często niezagospodarowane i o niskiej konkurencyjności. Po drugie dokonuje akwizycji.

– Dwa miesiące temu dokonaliśmy akwizycji ukraińskiego lidera aplikacji zakupowych Love Sales. Posiadamy tam obecnie ponad 100 tys. instalacji – mówi GoMobi.pl Michał Machniak, współtwórca aplikacji. – Natomiast kilka dni temu zaczęliśmy działalność w kolejnym kraju, wchodząc na rynek białoruski – dodaje. W planach na ten rok jest udostępnienie aplikacji na kolejnych rynkach.

Ich rozwój przebiega także w jeszcze jeden sposób – poprzez dywersyfikację portfolio. Na rynku polskim, wspólnie ze spółka Outline stworzono aplikację Moje Zakupy umożliwiającą zakupy promocyjnych produktów – aplikacja jest ściśle związana z Moją Gazetką. Moje Zakupy są swego rodzaju agregatorem promocji i znajdujących się w wyprzedaży produktów. Więcej na temat aplikacji pisaliśmy w tym miejscu.

Ciekaw jestem jak dalej będzie rozwijała się ta aplikacja. Z pewnością poczynione kroki są w dobrym kierunku. Na tę chwilę wypada życzyć powodzenia.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments