"Forbes" wchodzi na iPada

Łukasz Kłosowski

05-04-2011
"Forbes" wchodzi na iPada

Miesięcznik “Forbes” (Axel Springer Polska) jest już dostępny w wersji multimedialnej zaprojektowanej specjalnie na tablety iPad.

Aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie miesięcznika, jak również archiwizację wszystkich posiadanych wydań. Aplikację można pobrać poprzez internetowy sklep App Store.

Wydanie “Forbesa” na iPada jest podzielone na sekcje zgodne z działami miesięcznika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej, a także wiele materiałów dodatkowych, m.in. interaktywne rankingi i infografiki, galerie zdjęć, autorskie reportaże i wywiady wideo, artykuły w wersji audio. Nowością w wydaniu multimedialnym miesięcznika jest też sekcja poświęcona konferencjom “Forbesa” oraz sekcja “Wiadomości” z aktualizowanymi na bieżąco wiadomościami ekonomicznymi i notowaniami giełdowymi.

Aplikacja wraz z pierwszym wydaniem magazynu (numer 4/2011) jest bezpłatna. Kolejne numery miesięcznika będą kosztowały 2,39 euro (około 9 zł). W najbliższych miesiącach udostępniona zostanie także oferta prenumeraty.

Partnerem wydania “Forbesa” na iPada jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.

ASP promuje aplikację

Kampania promocyjna aplikacji obejmie tytuły prasowe i serwisy internetowe Axel Springer Polska oraz “Dziennik Gazetę Prawną” i “Puls Biznesu”. Kreację przygotował Dział Marketingu “Forbesa”.

– Uruchomienie multimedialnego wydania “Forbesa” na tablety iPad jest kolejnym etapem rozwoju miesięcznika w kierunku dostępności na wszystkich najnowocześniejszych nośnikach. Obecnie “Forbes”, poza wydaniem papierowym, jest dostępny w wersji na telefony komórkowe – m.forbes.pl, w wydaniu internetowym forbes.pl oraz w formacie audio – komentuje ASP.

Komentarze:

Comments

comments