iTraff Technology z Comarch chcą zrewolucjonizować robienie zakupów

Łukasz Kłosowski

26-09-2013
iTraff Technology z Comarch chcą zrewolucjonizować robienie zakupów

iTraff Technology – spółka oferująca technologię rozpoznawania obrazu, właśnie rozpoczęła współpracę z polskim gigantem informatycznym, firmą Comarch. Firmy będą wspólnie rozwijały technologię, która umożliwi analizę produktową w miejscu sprzedaży.

Powstaje narzędzie, dzięki któremu przy użyciu smartfona będzie można zeskanować półki w sklepie, by dokonać dokładnej analizy produktów, które się tam znajdują. Odpowiednia aplikacja wykorzystująca technologię iTraff po zeskanowaniu produktów odpowie na pytanie, ile jest produktów danego producenta na półce.

– Dzięki tej technologii, będzie można w szybki sposób sprawdzić czy partner biznesowy wywiązuje się z umowy. Przy pomocy takiego narzędzia marketerzy będą mogli również sprawnie przeanalizować działania konkurencji – wyjaśnia Arkadiusz Skuza, założyciel i CEO iTraff Technology.

Rozwiązania oferowane przez iTraff Technology już teraz wykorzystywane są przede wszystkim w webowych i mobilnych aplikacjach i w urządzeniach z wbudowanymi kamerkami jak Google Glass, robotach czy kamerkach samochodowych. Oferowana przez iTraff technologia umożliwia rozpoznawanie obrazów na podstawie zdjęć – np. ze smartfona. Wystarczy zeskanować wybrany produkt, by po chwili, na ekranie smartfona wyświetlić dokładne informacje na jego temat. Technologia ta udostępniana jest w modelu API. Dzięki temu każdy deweloper może ją wykorzystać w swojej aplikacji.

Komentarze:

Comments

comments