Kampania mobilna z wykorzystaniem aplikacji "blue pocket"

Łukasz Kłosowski

18-10-2012
Kampania mobilna z wykorzystaniem aplikacji "blue pocket"

W dwutygodniku Gala (wyd. X/21) umieszczony został kod QR umożliwiający przystąpienie do klubu klienta Ochnik (polski producent odzieży i galanterii skórzanej). Całość przebiega z wykorzystaniem aplikacji mobilnej “blue pocket”.

Przystąpienie do programu wiąże się z promocjami na produkty firmy Ochnik. Aby z nich skorzystać należy za pomocą aplikacji “blue pocket” zeskanować umieszczony w Gali kod QR. Podobne QR kody pojawią się także w takich pismach, jak: Pani, Avanti, Glamour i Playboy.

Aplikacja “blue pocket” umożliwia bezpłatne pobieranie wszystkich rodzajów kart lojalnościowych, kuponów rabatowych oraz biletów wstępu, a także kart członkowskich, kart abonamentowych czy identyfikatorów. Aplikacja lokalizuje oferty i promocje w pobliżu miejsca, które odwiedzamy ze swoim telefonem.

Twórcy aplikacji “blue pocket” podają, że w QR kodzie poza informacją o zniżce, można umieścić dodatkowe dane, np. indywidualne ID dla każdego nośnika reklamowego. Aplikacja sczytuje zakodowane dane i pozwala obserwować, z których nośników reklamowych partner otrzymuje największy zwrot w postaci największej liczby zeskanowanych i wykorzystanych QR kodów.

Aplikacja “blue pocket” dostępna jest na iOS, Androida, Windows Phone, BlackBerry OS oraz smartfony z Symbianem, a kampania mobilna Ochnika jest jedną z pierwszych z jej wykorzystaniem.

Komentarze:

Comments

comments