"Książki. Magazyn do czytania" Agory jest też w wersji na iPada
Drugie wydanie magazynu “Książki. Magazyn do czytania” (“Gazeta Wyborcza”) ma też swoją wersję na iPada.
W numerze Zbigniew Mikołejko piszący o fenomenie sagi “Gra o tron”, Umberto Eco o spiskach i Krzysztof Varga o seksownych SS-manach.
Magazyn liczy 76 stron. Na okładce znalazł się rysunek Piotra Leśniaka przedstawiający Jeremy’ego Ironsa, wcielającego się w rolę papieża Aleksandra VI w serialu telewizyjnym “Rodzina Borgiów”. Wydanie ukazało się w samodzielnej sprzedaży w nakładzie 70 tys. egz. i w cenie 9,99 zł.
fot. Agora
Nowe wydanie “Książek. Magazynu do czytania” pojawi się też w internetowym sklepie App Store w wersji na iPada, która będzie dostępna odpłatnie (1,59 euro). To kolejna aplikacja “Gazety Wyborczej” na tablet firmy Apple – we wrześniu ub.r. w App Store miał swoją premierę numer “Wysokich Obcasów Extra”, który był pierwszym polskim wydaniem magazynu dostępnym na iPadzie.
Drugie wydanie “Książek” w wersji papierowej i na iPada wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach radiowych, internecie oraz w autopromocji w “Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Komentarze:
Comments