Nośniki outdoorowe wydawnictwa Weltbild zmieniają się w wirtualne sklepy

Łukasz Kłosowski

08-12-2011
Nośniki outdoorowe wydawnictwa Weltbild zmieniają się w wirtualne sklepy

Reklamy książek Weltbild znajdujące się np. na wiacie przystanku autobusowego będzie można fotografować mobilną aplikacją “SaveUp” a następnie kupić.

Wydawnictwo Weltbild nawiązało współpracę ze spółką iTraff Technology, która rozwija fotoporównywarki cen “SaveUp”, we wrześniu tego roku. Teraz rozszerza ją o kolejne działania. Firmy będą prowadzić wspólną, interaktywną kampanię reklamową, która pozwoli użytkownikom smartfonów na zakup książek poprzez wykonanie ich zdjęcia na nośniku outdoorowym.

Reklamy książek Weltbild znajdujące się np. na wiacie przystanku autobusowego będzie można fotografować mobilną aplikacją “SaveUp”. Na podstawie zdjęcia aplikacja rozpozna promowany tytuł i umożliwi jego bezpośredni zakup z poziomu telefonu.

Weltbild jest jednym z największych wydawnictw w Polsce. Należy do niego 40 księgarni w całym kraju. Na rynku jest obecny od ponad 11 lat.

Komentarze:

Comments

comments