Listonic w odświeżonej wersji. Ekspansja na rynki zachodnie
Listonic właśnie opublikował całkowicie przebudowaną wersję swojej aplikacji Wygodna lista zakupów na iPhone’y. Nowym programem chce wkroczyć na rynki zachodnie i tam powalczyć o dominację wśród mobilnych list zakupów o globalnym zasięgu.
Nowy Listonic ma całkowicie zmieniony design i jako jeden z pierwszych polskich programów został w pełni dostosowany do nowego, płaskiego wyglądu iOS 7.
Spośród najważniejszych usprawnień wymienić należy zoptymalizowane mechanizmy synchronizacji list oraz współdzielenia między użytkownikami – obecnie są one zdecydowanie szybsze i bardziej bezawaryjne. Wprowadzono również nowe opcje, jak współdzielenie listy za pomocą maila lub wiadomości SMS, dodawanie notatek do list, czy kopiowanie jedynie części przedmiotów z listy. Jedną z największych zmian, ułatwiających użytkowanie listy, jest wprowadzenie możliwości łatwego kasowania kupionych przedmiotów, dzięki czemu użytkownicy mogą cały czas korzystać z jednej listy.
Twórcy aplikacji mają nadzieję na zdominowanie segmentu list zakupów również za granicą, zwłaszcza, że jak dotąd żadna spośród oferowanych na rynku globalnym aplikacji nie osiągnęła statusu lidera. W ciągu pół roku Listonic zamierza pozyskać w USA 200 tys. aktywnych użytkowników, którzy staną się podstawą do dalszego rozwoju programu.
Program ma być dostosowany do zagranicznych rynków, a następnie Listonic będzie wdrażał model biznesowy znany z polskiego gruntu.
Komentarze:
Comments