Listopadowe "Logo" z aplikacją na Androidy "RadarSTOP"
Magazyn dla mężczyzn “Logo” ukaże się z płytą CD zawierającą aplikację na Androidy do wykrywania fotoradarów “RadarSTOP”.
Podczas podróży samochodem aplikacja ostrzega kierującego pojazdem o zbliżających się fotoradarach i strefami kontroli prędkości. Jej producentem jest firma Imagis, która odpowiada również za nawigację MapaMap. Więcej na temat aplikacji “RadarSTOP” w tym miejscu.
Wydanie “Logo” będzie w sprzedaży od piątku 28 października (w cenie 7,90 zł).
To wydanie “Logo” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę (“Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik “Metro”, “Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. “Auto Świat” i “Newsweek”), radio (RMF FM, Radio Tok FM, Złote Przeboje, Roxy), strony internetowe (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl i wyszukiwarki) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.
Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan – dom mediowy Starlink.
Komentarze:
Comments