Looksoft Advertising partnerem aplikacji Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Looksoft Advertising partnerem aplikacji Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.

Mentorist to aplikacja mobilna ze streszczeniami książek z zakresu samorozwoju oraz biznesu. Mentorist oferuje streszczenia ponad 140 książek po angielsku i przewodniki audio. Obecnie
z aplikacji korzysta ok. 25 tys. aktywnych użytkowników. Firma zamknęła właśnie pierwszą rundę finansowania i rozpoczyna działania marketingowe na większą skalę.

– Po wielu miesiącach testów oraz rozwoju naszego produktu jesteśmy gotowi na realizację działań marketingowych na znacznie szerszą skalę. Wybraliśmy Looksoft Advertising, bo agencja ta ma duże doświadczenie w pozyskiwaniu aktywnych, płacących użytkowników, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Zależy nam na kompleksowym wsparciu marketingu naszej aplikacji. Nie chodzi tylko o same kampanie, ale także widoczność w marketach, testowanie różnych źródeł ruchu i wdrażanie analityki. Agencja pokazała nam, że potrafi działać w sposób dynamiczny, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych użytkowników i efektywność. Chcemy wspólnie skalować nasz biznes – wyjaśnia Grzegorz Świerad, CEO Mentorist.

Looksoft Advertising od 2018 roku oferuje kompleksowe rozwiązanie o nazwie „AppBooster360”. Zakres wsparcia obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji: wdrażanie zaawansowanej analityki, optymalizację obecności w marketach (ASO), realizację płatnych kampanii pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz kanałach dedykowanych (np. zdalne preinstalacje). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.

– Cieszymy się, że założyciele Mentorist zaufali naszym rekomendacjom i zdecydowali się na współpracę przy wdrażaniu strategii wzrostu i komercjalizacji aplikacji. Od początku skupiamy się
na pozyskiwaniu nowych, płacących użytkowników. Testujemy obecnie różne komunikaty i jak najlepszą widoczność aplikacji. Skupiamy się głównie na USA i innych rynkach anglojęzycznych (Kanada, UK, Australia, Indie), ale nasze kampanie realizujemy globalnie. Wykorzystujemy powierzchnie m.in. Facebooka i Apple Search. Zamierzamy również testować inne jakościowe kanały (np. zdalne preinstalacje oraz powierzchnie OEM). Wierzymy w utrzymanie wysokiego tempa wzrostu aplikacji i jej sukces komercyjny – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.

 

Komentarze:

Comments

comments