"LTEch Hunter" – mobilna gra dla Plusa od Looksoftu
W Google Play oraz App Store dostępna jest mobilna gra “LTEch Hunter” przygotowana przez agencję marketingu mobilnego Looksoft dla Plusa. W zabawie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Celem jest promocja internetu LTE w Plusie.
Dzięki zastosowaniu rozwiązań Augmented Reality gracze widzą na ekranie swojego telefonu stwory zwane LTEchami, nałożone na realne obrazy zarejestrowane kamerą smartfona. Zadaniem w grze jest schwytanie jak największej liczby LTEchów.
Bohaterami gry są LTEchy, czyli bardzo szybkie stwory, które przyczyniły się do stworzenia nowego standardu transferu danych – LTE. Operator telekomunikacyjny wykorzystuje postaci do promowania swojej oferty szybkiego internetu mobilnego LTE.
Gra dostępna jest na urządzenia z iOS oraz Androidy. Gracze wyniki mogą sprawdzić na Facebooku. Najlepsi mogą wygrać nagrody.
– Zastosowanie narzędzia marketingowego jakim jest aplikacja mobilna do promocji usług dedykowanych na tablety i smartfony jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia z przekazem do klientów – powiedział Łukasz Makowski, prezes Looksoft.
– W ten sposób trafiamy bezpośrednio do osób najbardziej zainteresowanych reklamowanym produktem. Dodatkowym atutem gry, jaką przygotowaliśmy dla Plusa jest technologia rozszerzonej rzeczywistości, która wspiera kreowanie wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej marki – dodaje.
Komentarze:
Comments