Marcowe "Logo" z programem do nawigacji
Czytelnicy marcowego wydania “Logo” otrzymają w prezencie specjalną aplikację do nawigacji “Navmax” przeznaczoną na urządzenia mobilne – smartfony i tablety. Nowy numer magazynu jest w sprzedaży od dziś.
Aplikacja dołączona do marcowego “Logo” to Mobilna “Navmax” (ułatwia poruszanie się samochodem po polskich drogach, podaje kierowcy odpowiednie komunikaty głosowe i ostrzega przed korkami). Program będzie działać przez 60 dni na urządzeniach mobilnych typu smartfony i tablety z systemami Android i Windows Mobile.
Mapy dostępne w “Navmax” są instalowane na urządzeniu, dzięki czemu program do nawigowania nie wymaga połączenia z internetem. Po podłączeniu do sieci aplikacja umożliwia dodatkowo korzystanie z serwisów takich, jak np. Navmax Traffic Control (korki on-line), dzięki którym kierowca może ominąć korki w mieście lub na trasie.
Marcowe “Logo” jest w kioskach od 29 lutego w cenie 7,90 zł.
Nowe wydanie “Logo” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę (“Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, “Metro”, “Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. “AutoŚwiat” i “Newsweek”), radio (Eska Rock, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), internet (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, a także logo24.pl oraz profil “Logo” na Facebooku) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.
Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan – dom mediowy Starlink.
fot. Agora
Komentarze:
Comments