Marcowe "Logo" z programem do nawigacji

Łukasz Kłosowski

29-02-2012
Marcowe "Logo" z programem do nawigacji

Czytelnicy marcowego wydania “Logo” otrzymają w prezencie specjalną aplikację do nawigacji “Navmax” przeznaczoną na urządzenia mobilne – smartfony i tablety. Nowy numer magazynu jest w sprzedaży od dziś.

Aplikacja dołączona do marcowego “Logo” to Mobilna “Navmax” (ułatwia poruszanie się samochodem po polskich drogach, podaje kierowcy odpowiednie komunikaty głosowe i ostrzega przed korkami). Program będzie działać przez 60 dni na urządzeniach mobilnych typu smartfony i tablety z systemami Android i Windows Mobile.

Mapy dostępne w “Navmax” są instalowane na urządzeniu, dzięki czemu program do nawigowania nie wymaga połączenia z internetem. Po podłączeniu do sieci aplikacja umożliwia dodatkowo korzystanie z serwisów takich, jak np. Navmax Traffic Control (korki on-line), dzięki którym kierowca może ominąć korki w mieście lub na trasie.

Marcowe “Logo” jest w kioskach od 29 lutego w cenie 7,90 zł.

Nowe wydanie “Logo” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę (“Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, “Metro”, “Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. “AutoŚwiat” i “Newsweek”), radio (Eska Rock, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), internet (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, a także logo24.pl oraz profil “Logo” na Facebooku) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.

Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan – dom mediowy Starlink.

fot. Agora

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments