"Mobile Visit" teraz także na Windows Phone

Łukasz Kłosowski

27-03-2012
"Mobile Visit" teraz także na Windows Phone

“Mobile Visit” to polskie rozwiązanie SFA/FFM firmy eLeader na smartfony używane przez mobilne siły sprzedaży i inne zespoły pracujące w terenie. Właśnie powstała wersja na Windows Phone.

SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz nowoczesnych managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży. FFM (Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami.

– Zależy nam na aplikacjach, które są istotne z perspektywy klienta korporacyjnego, mocno związanego z całym ekosystemem rozwiązań Microsoft. Zespołowi eLeader z sukcesem udało się połączenie nowej filozofii interfejsu Metro, a więc designerskiego wyglądu z tak złożoną funkcjonalnością – powiedziała Ewelina Bagińska, mobile lead w polskim oddziale Microsoft.

– Decyzję o stworzeniu wersji na nową innowacyjną platformę Microsoftu podjęliśmy ze względu na konkretne oczekiwania naszych klientów, a także nasze wewnętrzne przekonania co do przyszłości systemu operacyjnego Windows Phone. Potwierdziliśmy to niezależnymi badaniami przeprowadzonymi dla eLeader przez instytut Millward Brown SMG/KRC. Pokazują one jasno, że sojusz technologiczny firm Nokia oraz Microsoft pozwoli nowej platformie mobilnej zająć w niedługim czasie istotną pozycję na rynku systemów operacyjnych dla smartfonów, zwłaszcza w obszarze rozwiązań biznesowych – mówi Paweł Gołubiak, workforce solution business unit director, odpowiedzialny za rozwiązanie eLeader “Mobile Visit”.

Obecnie eLeader Mobile Visit jest już dostępny dla trzech systemów operacyjnych: Windows Phone, Android oraz Symbian.

– eLeader Mobile Visit nie będzie dostępna do publicznego użytku. Posługujemy się dystrybucją prywatną, ponieważ rozwiązanie jest kierowane do dużych organizacji i każdorazowo indywidualizowane – mówi GoMobi.pl Piotr Jamrogiewicz, specjalista ds. marketingu eLeadera. Nie podaje jaka jest cena produktu. Za każdym razem jest ona ustalana indywidualnie z odbiorcą.

Komentarze:

Comments

comments