Optizen Labs twórcą aplikacji „Żyj Mini” wykorzystującą Augmented Reality

Łukasz Kłosowski

23-05-2011
Optizen Labs twórcą aplikacji „Żyj Mini” wykorzystującą Augmented Reality

Na zlecenie domu mediowego Initiative Optizen Labs przygotował aplikację “Żyj Mini” wspierającą marketingowo samochody marki Mini.

Głównym elementem aplikacji jest innowacyjne wykorzystanie rozwiązania augmented reality dostarczonego przez firmę Total Immersion.

Zadaniem użytkowników jest „zapolowanie”, czyli odnalezienie logo Mini i skierowanie obiektywu aparatu na ów logotyp. Skuteczne zdekodowanie prowadzi do odtworzenia jednego ze spotów reklamowych Mini używanych w kampaniach marki na całym świecie.

Aplikacja zawiera ponadto interaktywny katalog modeli samochodu, wersji silnikowych i wyposażenia, dzięki czemu możemy skompletować swój wymarzony Mini. Zainteresowani umówieniem się na jazdę próbną mogą skorzystać z formularza kontaktowego lub, dzięki funkcji geolokalizacji, sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy salon marki Mini. “Żyj Mini” jest ponadto zintegrowana z Facebookiem.

Dzięki integracji z usługą “push” producent może prowadzić komunikację z osobami, które już pobrały aplikację informując je o bieżących wydarzeniach związanych z marką Mini lub o nowościach w ofercie.

“Żyj Mini” jest do pobrania z App Store i Android Market za darmo.

Komentarze:

Comments

comments