Pierwszy w Polsce magazyn dla mężczyzn wydawany tylko na tablet

Łukasz Kłosowski

12-11-2012
Pierwszy w Polsce magazyn dla mężczyzn wydawany tylko na tablet

Yellow Hat debiutuje z kolejnym periodykiem przeznaczonym na tablet. Po kobiecym “iAM” teraz przyszedł czas na magazyn dla mężczyzn pt. “EGO”. Jego darmowe wydanie dostępne jest już w App Store.

Redaktorem naczelnym magazynu „EGO“ jest Piotr Dunaj. Ostatnio pełnił funkcję redaktora prowadzącego i szefa działu „Lifestyle“ w polskiej edycji magazynu „Top Gear“. Wcześniej przez wiele lat był związany z Wydawnictwem Bauer i działem pism telewizyjnych.

– Oferujemy różnorodne, prawdziwie męskie treści i uzupełniamy je o dodatki niedostępne w tradycyjnej prasie, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Uważamy, że tablety w krótkim czasie staną się uniwersalnymi narzędziami do codziennej komunikacji. Będą wszechobecne w każdym gospodarstwie domowym. Dzięki dużemu, dotykowemu ekranowi, dostępu do setek tysięcy aplikacji, publikacji i swej interaktywności otwierają zupełnie nowe, niemożliwe do tej pory możliwości interakcji z czytelnikiem – mówi Piotr Dunaj.

W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o swoim zawodzie oraz o osobistych wyzwaniach – zamierza wyruszyć w podróż żukiem dookoła świata. Natalia Lesz zdradza, jaki jest jej typ idealnego faceta.

Fani motoryzacji obejrzą z kolei 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.

Magazyn jest dostępny za darmo w App Store. W przyszłości ma się pojawić również w Google Play.

Sławomir Szymański, wydawca magazynu i prezes zarządu Yellow Hat informuje, że w pierwszym kwartale 2013 roku spółka zamierza wprowadzić na rynek kolejny, trzeci już tytuł dedykowany na tablety.

W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wydawca „iAM” – mającego premierę we wrześniu tego roku – oraz „EGO” współpracuje z AtMedia.

Komentarze:

Comments

comments