PKP Intercity przygotowało zaawansowaną aplikację na najpopularniejsze platformy

Łukasz Kłosowski

15-01-2013
PKP Intercity przygotowało zaawansowaną aplikację na najpopularniejsze platformy

“IC Mobile Navigator” umożliwia bezpłatny dostęp do wyszukiwarki połączeń, pokazuje w czasie rzeczywistym położenie pociągu lub jego ewentualne opóźnienie, a także dostarcza informacje o aktualnych ofertach i promocjach.

Z udostępnioną przez przewoźnika aplikacją “IC Moblie Navigator” pasażer nie tylko planuje podróż, ale kontroluje jej przebieg. Prosty moduł wyszukiwarki stanowi pierwszy krok w podróży z PKP Intercity. Wraz z listą potencjalnych połączeń podróżny otrzymuje informacje m. in. o oferowanych usługach, wagonach, promocjach czy trasie dotarcia na dworzec kolejowy. Przebieg podróży można śledzić w czasie rzeczywistym – aplikacja nie tylko informuje o czasie dotarcia na stację końcową czy wielkości ewentualnego opóźnienia, ale umożliwia lokalizację pociągu na trasie jego planowego przejazdu. Dotychczas informacje o opóźnieniach pasażer czerpał jedynie ze strony www.intercity.pl, gdzie w zakładce Infopasażer publikowane są bieżące tablice przyjazdy/odjazdy wszystkich dworców kolejowych w Polsce.

Aplikacja będzie rozwijana. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzie zostanie wzbogacone o moduł umożliwiający zakup biletu. Ponieważ PKP Intercity honoruje bilet elektroniczny, w połączeniu z aplikacją mobilną zakup i przechowywanie biletu będzie mogło odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonu.

Aplikacja oferuje użytkownikom cztery wersje językowe: polską, angielską, rosyjską i niemiecką. “IC Mobile Navigator” powstała we współpracy z firmą Fido Intelligence, która wcześniej stworzyła dla PKP Intercity m.in. bota „Rafała”.

Aplikację na Androida można pobrać w tym miejscu, a na iPhone’a tutaj.

Komentarze:

Comments

comments