Planet Soft prezentuje aplikację z Augmented Reality

Łukasz Kłosowski

05-08-2012
Planet Soft prezentuje aplikację z Augmented Reality

Planet Soft zaprezentował “Oopsly” – bezpłatną aplikację mobilną rozpoznającą tekst oraz obrazy w przestrzeni publicznej.

– Wszystkie firmy wydają pieniądze na przekazy marketingowe w postaci drukowanej. Począwszy od wizytówek, przez ulotki, reklamy w prasie, na billboardach kończąc. Nie jest możliwe jednak sprawdzenie, jak poniesione w ten sposób wydatki przekładają się na osiągane wyniki. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom menedżerów marketingu i marki i stworzyć narzędzie, dzięki któremu reklamy drukowane staną się zdecydowanie bardziej interaktywne i angażujące – tłumaczy Hubert Wochyński, prezes Planet Soft.

W czasie Startup Weekendu wrocławska spółka zaprezentowała “Oopsly” – aplikację mobilną rozpoznającą tekst oraz obrazy w przestrzeni publicznej np. na ulicy, w sklepie, w gazecie, którą użytkownicy smartofnów będą mogli pobrać bezpłatnie. Za pomocą unikalnej technologii można rozpoznawać wyrazy oraz logotypy – znajdujące się zarówno na wizytówkach jak i na billboardach. Dzięki tym funkcjom użytkownik ma możliwość “ożywiać” reklamy papierowe nawiązując interakcje z marką. “Oopsly” zdobyło na Startup Weekend nagrodę publiczności.

Aplikacja pozwala otrzymać dodatkowe informacje o marce, zniżkę na zakupy,  zostawić swoje dane czy nawet dokonać zakupu konkretnego produktu wprost z reklamy. Dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality, zwykły billboard staje się interaktywną platformą.

Ponadto “Oopsly” udostępnia narzędzia pozwalające menedżerom marketingu i marki na monitorowanie i zbieranie danych statystycznych o tym kto, kiedy i gdzie obejrzał dokładnie wybraną reklamę. – Uważamy, że to idealne rozwiązanie dla każdej marki, która chce stworzyć nowoczesną platformę interakcji z użytkownikami. Wkrótce rozpoczniemy prezentację produktu szerokiej grupie potencjalnych klientów – zapowiada prezes.

Komentarze:

Comments

comments