Pojawiła się aplikacja "MasterCard Mobile"

Łukasz Kłosowski

06-03-2013
Pojawiła się aplikacja "MasterCard Mobile"

MasterCard wprowadził aplikację “MasterCard Mobile”, która umożliwia szybki i kompleksowy dostęp do informacji o mobilnych zakupach. Dzięki nowej platformie użytkownik dowie się za co może płacić swoim telefonem komórkowym, może też w każdej chwili sprawdzić, jakie usługi dostępne są w okolicy.

Aplikacja jest agregatorem informacji na temat wszystkich dostępnych usług, za które można płacić telefonem komórkowym. Pomoże m.in. kupić bilet komunikacji miejskiej, zapłacić za parkowanie, bilet kolejowy czy do kina, opłacić rachunki, czy zasilić telefon pre-paid. Przy włączonej usłudze lokalizacji w telefonie, aplikacja ta wskazuje jakie usługi są dostępne w okolicy. “MasterCard Mobile” działa już w 130 miastach w Polsce, obejmując swoim zasięgiem 12 mln użytkowników.

Ekran startowy prezentuje cztery sekcje: dostępne usługi, usługi dostępne w pobliżu, akcje specjalne i promocje oraz informacje. Wystarczą dwa dotknięcia ekranu smartfona, żeby zobaczyć usługi dostępne w pobliżu, a po wyborze jednej z nich użytkownik jest przekierowany bezpośrednio do pobrania danej aplikacji lub na stronę dostawcy, gdzie może dokonać zakupu.

Aplikacja “MasterCard Mobile” jest dostępna na urządzenia z systemami operacyjnymi Android, iOS i Blackberry.

 

Komentarze:

Comments

comments