Aplikacja "Pokonaj grypę" jest udaną reklamą Gripexu

Łukasz Kłosowski

26-01-2012
Aplikacja "Pokonaj grypę" jest udaną reklamą Gripexu

USP Zdrowie – jeden z polskich liderów leków bez recepty – opublikował aplikację “Pokonaj Grypę”. Pomaga ona zdiagnozować chorobę i udziela wskazówek jak się leczyć.

Dzięki niej możemy wykonać profesjonalny test diagnostyczny, który zawiera serię szczegółowych pytań na temat potencjalnej choroby. Po udzieleniu odpowiedzi na poszczególne pytania użytkownik otrzymuje diagnozę oraz serię porad opracowaną przez ekspertów. Porady odpowiadające na aktualny stan zdrowia można zachować w pamięci aplikacji przez kolejne 48 godzin. Po tym okresie samopoczucie może diametralnie ulec zmianie i należy wykonać kolejny test.

Opcja aplikacji “Pogotowie Gripexu” zawiera portfolio produktów Gripexu oraz informacje, przy jakich dolegliwościach jaki lek należy zażyć.

To udana aplikacja produktowa, ponieważ oprócz atrakcyjnej formy prezentującej Gripex zawiera praktyczne informacje ściśle powiązane z eksponowaną marką. Aplikacja angażuje użytkownika, dzięki czemu w rezultacie posiada on emocjonalny stosunek do reklamowanego brandu. “Pokonaj grypę” jest jedną z nielicznych aplikacji, której udało się połączyć te dwie rzeczy. Z innych udanych przykładów na naszym rynku warto wymienić “Sprawdź promile” Kompanii Piwowarskiej i “Przepisownik” Winiary.

Aplikacja jest do pobrania za darmo z Marketplace. Pojawiła się również w App Store w formie na iPhone’a i oddzielnie na iPada oraz w Android Market.

USP Zdrowie oprócz Gripexu jest producentem Ibupromu, Apapu i kilkunastu innych leków bez recepty.

fot. Marketplace

Komentarze:

Comments

comments