Polski startup zaproponuje nowy model emisji reklam i pozwoli zarobić użytkownikom

Łukasz Kłosowski

13-08-2013
Polski startup zaproponuje nowy model emisji reklam i pozwoli zarobić użytkownikom

Polacy stworzyli aplikację, która wprowadza na rynek nową, niewykorzystywaną dotąd powierzchnię reklamową. Flayers to aplikacja, która jest interaktywnym i wielopoziomowym systemem emisji reklam na ekranie smartfona.

Każdy użytkownik, który zdecyduje się na zainstalowanie aplikacji otrzyma środki finansowe do 20 zł miesięcznie, które będzie mógł wykorzystać m.in. na obniżenie rachunku telefonicznego lub doładowanie konta. Wypracowane środki można także sukcesywnie gromadzić i wypłacić na własne konto.

Flayers jest także aplikacją pożytku publicznego – zebrane środki można przekazać na wybraną organizację pozarządową, w tym Fundację Dziecięca Fantazja, Fundację Hospicjum Onkologicznego, Fundację Viva!, Fundację Akogo oraz Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.

Więcej szczegółów na temat modelu biznesowego systemu emisji reklam Flayers będzie dostępna w przyszłym tygodniu po zaplanowanej na 21 sierpnia konferencji prasowej.

 

Komentarze:

Comments

comments