Projekt Kocham To Dbam ma podnieść świadomość ubezpieczeniową Polaków

GoMobi.pl

05-07-2021
Projekt Kocham To Dbam ma podnieść świadomość ubezpieczeniową Polaków

Kocham To Dbam to nowoczesny projekt ubezpieczeniowy. Składa się na niego portal, aplikacja, a także ogólnopolska gra miejska. Właścicielem brandu jest Anna Salij-Kaczkowska, która do tej pory oferowała usługi ubezpieczeniowe jako Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa.

W ramach akcji powstała również aplikacja o tej samej nazwie Kocham To Dbam, dostępna w App StoreGoogle Play. Aplikacja jest grą miejską, dedykowaną dla dzieci i rodziców.

Zabawa polega na rozszyfrowaniu mobilnych zagadek, a finalnie prowadzi do Filipa Chajzera, który jest twarzą całej akcji, czekającego na zwycięzców z nagrodami. Zagadki to QR kody, postacie Augmented Reality, zagadki social mediowe, zdjęcia. Na trasie gry ustawieni są animatorzy, a aplikacja korzysta z geolokalizacji. Pierwsze eventy odbywać się będą w Łodzi, Trójmieście i Poznaniu. Kolejne na terenie całej Polski.

Projekt Kocham To Dbam powiązany jest ze sprzedażą ubezpieczeń. Każdy użytkownik aplikacji może wziąć udział w zabawie, jednak nie każdy może odebrać nagrodę – tylko ci ubezpieczeni.

– Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł. Formuła promocyjno-edukacyjna programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz agentów, którzy są głównymi ambasadorami akcji, w program zaangażowały się również znane osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego projektu – mówi Anna Salij-Kaczkowska, prezes zarządu Kocham To Dbam. – Dołączając do naszej społeczności zapewniamy sobie zarówno bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a jednocześnie rozrywkę. Sądzę, że jest to najlepszy program ubezpieczeniowy, jaki miałam okazję wdrażać – dodaje.

Partnerami akcji są marki ubezpieczeniowe Signal Iduna oraz Unilink. Za koncepcje, kreację oraz marketing odpowiedzialna jest Grupa AFA Media.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments