Przelewy Western Union i wiele innych nowości w aplikacjach Banku Pekao SA

Łukasz Kłosowski

09-10-2012
Przelewy Western Union i wiele innych nowości w aplikacjach Banku Pekao SA

W nowej wersji aplikacji mobilnej wprowadzono dodatkowe funkcje, w tym pierwszą na polskim rynku usług mobilnych możliwość sprawdzania i odbierania przekazów Western Union.

Użytkownik aplikacji mobilnej w wersji 2.0 może również zarządzać przelewami i doładowaniami cyklicznymi, przelewami walutowymi (w tym SEPA) oraz do US i ZUS, na rachunki inwestycyjne w Domu Maklerskim Pekao i Centralnym Domu Maklerskim Pekao. Bank wprowadził również funkcjonalność eFaktur, obsługę kart prepaid, a także bezpośrednich wpłat z tytułu nabywania jednostek uczestnictwa TFI Pioneer. Każdy klient może też sam zarządzać i dodawać skróty do najczęściej wykorzystywanych funkcji w aplikacji (funkcja niedostępna w systemach Windows Mobile i Java).

Kolejną zmianą w wersji 2.0. jest możliwość skorzystania przez użytkowników z bardzo rozbudowanej platformy informacji giełdowych, przygotowywanej wspólnie z Interią. Dzięki tej usłudze klient może personalizować informacje z rynku kapitałowego, wybierać obserwowane spółki, otrzymuje również dostęp do wiadomości, wykresów i statystyk.

Bank Pekao wprowadza zaktualizowaną wersję aplikacji mobilnej na 6 systemów stosowanych w telefonach i tabletach: Android, BlackBerry, Symbian, Windows Mobile (tu przelewy Western Union nie działają), Java oraz iOS, co gwarantuje pokrycie ok. 96 proc. polskiego rynku. Do końca września Bank zanotował 90 tys. pobrań aplikacji mobilnej, z czego 50 tys. to aktywni użytkownicy.

W grudniu 2011 r. Pekao jako pierwszy bank w Polsce zaproponował klientom kompleksową bankowość mobilną, na którą składa się aplikacja mobilna, Eurokonto Mobilne, mobilny Planer Zakupów oraz dwie mobilne strony produktowe. Jakość bankowości mobilnej Pekao potwierdziły liczne nagrody – wyróżnienie w konkursie Mobile Trends Awards godło Teraz Polska, zwycięstwo w rankingu najbardziej użytecznych aplikacji mobilnych organizowanym przez firmę Janmedia Interactive oraz 2. miejsce w kategorii bankowość mobilna w rankingu “Przyjazny Bank Newsweeka”.

Komentarze:

Comments

comments