"Puls Biznesu+" – nowy dziennik na tablety
W poniedziałek 9 lipca debiutuje na rynku nowy dziennik – „Puls Biznesu+” – pierwsza w Polsce gazeta codzienna przygotowana specjalnie na tablety.
Nie będzie ona tabletowym odpowiednikiem „Pulsu Biznesu” – będzie zawierała najciekawsze artykuły z papierowego wydania dziennika „Puls Biznesu”. Tytuł będzie wzbogacony o wybrane teksty lifestyle’owe z magazynu „Puls Biznesu Weekend” oraz wiadomości gospodarcze aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl.
– Dzięki temu „PB+” będzie żył przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – podkreśla Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny portalu pb.pl, odpowiedzialny w Bonnier Business Polska za wprowadzenie na rynek „PB+”. Nowe wydania „Pulsu Biznesu+” będą publikowane o północy.
Będzie to gazeta w pełni multimedialna.W „PB+” nie zabraknie interaktywnych infografik, tabel, animacji, filmów, galerii zdjęć oraz zmieniających się w czasie rzeczywistym wykresów z notowaniami walut, surowców i akcji spółek z warszawskiej giełdy oraz najważniejszych światowych parkietów.
– Dzięki wielu nowatorskim rozwiązaniom czytelnicy będą mogli szybko dotrzeć do informacji o danej branży, firmie czy osobie, pisać do autorów tekstów, polecać artykuły znajomym – dodaje Tomasz Młynarski, dyrektor artystyczny Bonnier Business Polska.
Aplikację na tablet przygotowała firma Oprizen Labs. Bazuje ona na Adobe Digital Publishing Suite.
W App Store wydawca oferuje zakup pojedynczych wydań dziennika oraz roczną prenumeratę, a w Google Play poszczególnych wydań, a wkrótce również prenumeraty. Koszt jednego wydania „Pulsu Biznesu +” wynosi 1,59 euro (w App Store) i 6,99 zł (w sklepie Google
Play). Można też zamówić 12‐miesieczną prenumeratę dziennika. Jej koszt to 179,90 euro (ok. 765 zł) w App Store lub 650 zł w sklepie internetowym wydawcy.
Jednocześnie wydawca wprowadził dla czytelników promocję, dzięki której będą mogli czytać wydania „Pulsu Biznesu+” za darmo przez 3 miesiące.
– Wprowadzenie aplikacji i debiut „Pulsu Biznesu+” wesprze kampania promocyjna – oprócz własnych mediów planujemy obecność w Radiu Zet, Radiu PiN, „Newsweeku” i „Forbesie” – mówi Karolina Kowalska, dyrektor marketingu w Bonnier Business Polska.
fot. App Store
Komentarze:
Comments