"Real Boxing" z systemem sterowania postaciami znanym z konsol (wideo)

Łukasz Kłosowski

31-10-2012
"Real Boxing" z systemem sterowania postaciami znanym z konsol (wideo)

Wraz z debiutująca w listopadzie w App Store polską grą “Real Boxing” światło dzienne ujrzy innowacyjny na skalę światową system sterowania postaciami w grze mobilnej.

“Real Boxing” będzie pierwszą produkcją na świecie na urządzenia mobilne, w której gracz będzie mógł kontrolować postać w grze za pomocą gestów.

– Wystarczy użycie iPada lub iPhona oraz proste podłączenie telewizora by zobaczyć własną walkę na dużym ekranie. Podobne jak przy użyciu stacjonarnej konsoli Microsoft Xbox360 z systemem Kinect. Oczywiście celem nie było idealne odwzorowanie ruchów całego ciała, a przede wszystkim zapewnienie rozrywki i nowej funkcjonalności na rynku gier mobilnych – tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games, który produkuje grę.

Do śledzenia gestów graczy wykorzystana jest przednia kamera urządzenia mobilnego (np. iPad) oraz autorskie algorytmy analizujące obraz. Gra wyposażona została również w możliwość rozgrywki online, czyli stoczenia walki z dowolnie wybranym przeciwnikiem z dowolnego miejsca na świecie.

“Real Boxing” to gra z segmentu Premium. Cena tego typu produkcji zamyka się w przedziale 5-9 dol. za pobranie. Więcej na jej temat w tej wiadomości.

 

Komentarze:

Comments

comments