Rynek aplikacji dynamicznie rośnie. AFA Media wprowadza kolejny produkt. Nową dedykowaną aplikację LiuGong Bauma 2019 

Aleksandra Fajęcka

18-04-2019
Rynek aplikacji dynamicznie rośnie. AFA Media wprowadza kolejny produkt. Nową dedykowaną aplikację LiuGong Bauma 2019 

Na rynku pojawiła się innowacyjna aplikacja LiuGongBauma 2019 – aplikacja dla pracowników, dystrybutorów firmy, wyprodukowana przez AFA Media.

https://itunes.apple.com/au/app/liugong-bauma-19/id1458095415 

Nowoczesna grafika, wiele funkcjonalności i przegląd wszystkich produktów Spółki – to można znaleźć w nowym produkcie.

AFA Media konsekwentnie zwiększa swoją obecność na rynku aplikacji. W styczniu wprowadziła nowatorski projekt aplikacyjny Ihello. W najbliższych latach nastąpi dynamiczny rozwój rynku aplikacji mobilnych, stąd dywersyfikacja naszych produktów. Skutecznie realizujemy plan biznesowy, założony na rok 2019. W App Store oraz Google Play pojawiła się już aplikacja Ihello, należąca do grupy AFA oraz LiuGongBauma 2019 dedykowana pod klienta biznesowego. Od kwietnia, rozpoczynamy wdrażanie kolejnych projektów aplikacyjnych Ihello Pets, HomeUp, Baby&Kids oraz dwóch projetów klienckich.

Należy dodać, że w Polsce systematycznie rosną wpływy reklamowe w obszarze display app – dynamika wzrostu wynosi ponad 30% rok do roku. 

Cieszy nas rosnąca dynamika rynku aplikacji mobilnych, co znajduje odzwierciedlenie w naszych, rosnących w zakresie display przychodach.

Celem strategicznym AFA Media jest konsekwentne budowanie udziału w rynku aplikacji oraz zwiększanie lojalności abonentów poprzez wprowadzanie dedykowanych produktów i usług. Spółka znajduje się w fazie dynamicznego rozwoju, którego tempo jest utrzymywane dzięki kolejnym inwestycjom. AFA Media inwestuje w nowe produkcje, tak by już wkrótce móc wykorzystać efekt synergii Grupy AFA oraz nowo powstałej spółki technologicznej ADHELLO.

Nadchodzi era dostępu treści programowych poprzez cztery typy ekranów, w którym my chcemy wziąć aktywny udział. Dzięki obecności w Grupie Kapitałowej posiadającej dynamicznie rozwijający się segment telekomunikacyjny stanie się to faktem już w przyszłym roku.

Autor

Aleksandra Fajęcka, Prezes Zarządu Spółki AFA Media

 

Komentarze:

Comments

comments