Sony pomaga użytkownikom samodzielnie zdiagnozować smartfona

Łukasz Kłosowski

26-03-2013
Sony pomaga użytkownikom samodzielnie zdiagnozować smartfona

Sony Mobile ogłosiło wprowadzenie nowej aplikacji “Xperia Diagnostic Tool”. Dzięki niej użytkownik bez korzystania z Autoryzowanego Serwisu Sony Mobile będzie mógł samodzielnie sprawdzić podstawową funkcjonalność smartfona z rodziny Xperia i w przypadku wykrycia problemów dokonać jego naprawy.

– Nowe narzędzie powinno spotkać się z entuzjastycznym przyjęciem użytkowników Xperii. Zaoszczędzi im sporo czasu, pieniędzy i rozwiąże wiele problemów. Biorąc pod uwagę fakt, że ponad 30 proc. reklamacji, to zgłoszenia wymagające jedynie aktualizacji oprogramowania lub takie, gdzie faktycznie usterki nie stwierdzono, wierzę, że zapewni ono szybką i prostą weryfikacją faktycznego stanu smartfona – mówi Jacek Babut, service account manager, Sony Mobile w Polsce.

Aplikacja jest dostępna w języku polskim i automatycznie dostosowuje się do ustawień językowych telefonu. Można ją pobrać z platformy Google Play.

Dodatkowo Sony Mobile pracuje nad tym, by w drugiej połowie roku aplikacja była preinstalowana w każdym smartfonie wchodzącym na polski rynek.

Komentarze:

Comments

comments