Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

GoMobi.pl

12-05-2021
Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z aplikacją do przechowywania paragonów PanParagon. W jej efekcie reklamodawcy dostaną odpowiedź, czy użytkownik, który widział reklamę na urządzeniu mobilnym, w rzeczywistości dokonał zakupu w tradycyjnej placówce.

W ramach współpracy firm Spicy Mobile i PanParagon stworzono nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych na mobile’u. Przygotowany na jego podstawie raport post-buy pozwala jednoznacznie ocenić, czy kampania zakończyła się sukcesem i to w przełożeniu na tradycyjną sprzedaż. Dane dotyczące zakupionych produktów pochodzą z paragonów fiskalnych, które są wczytywane do aplikacji PanParagon. Są to więc „twarde” dane, a nie dane szacunkowe czy deklaratywne.

Podstawą skutecznego dotarcia do konsumenta jest dokładnie rozpoznanie jego zwyczajów i potrzeb. Dzięki współpracy z PanemParagonem i połączeniu naszych kompetencji big data wiemy, jakiego rodzaju produkty kupili użytkownicy, którzy zobaczyli reklamę klienta na stronie lub w aplikacji mobilnej, gdzie dokonali zakupu oraz za ile – podkreśla Tomasz Kąkol ze Spicy Mobile. – Takie informacje dają obraz tego, jak mobile przekłada się na tradycyjną sprzedaż. Dzięki nim reklamodawcy mogą też lepiej zaplanować przyszłe działania.

PanaParagona pobrało już niemal 500 tysięcy osób. Aplikacja służy do przechowywania paragonów oraz wspiera użytkowników w zarządzaniu dowodami zakupu. Program bazuje na technologii OCR. Wystarczy, że użytkownik za pomocą aplikacji zeskanuje paragon, aby system automatycznie i anonimowo odczytał widoczne na nim dane. Dziennie do aplikacji wprowadzanych jest kilka tysięcy paragonów.

PanParagon to aplikacja istniejąca od kilku lat i niezmiennie ciesząca się wśród użytkowników dużą popularnością – dodaje Antonina Grzelak odpowiedzialna za biznesowy rozwój aplikacji – Konsumenci znajdują w niej realne korzyści, począwszy od przechowywania paragonów i kart lojalnościowych, poprzez kontrolowanie statystyk wydatków, możliwość tworzenia list zakupowych, korzystania z gazetek i kuponów promocyjnych, aż po niezwykle atrakcyjną możliwość ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. PanParagon to swoisty „kombajn” ułatwiający kontrolę domowego budżetu i oszczędzanie na codziennych wydatkach. To, co jednak najważniejsze z naszej perspektywy, to zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom. Wszystkie dane, jakimi dysponujemy, są całkowicie anonimowe. Zresztą, by korzystać z aplikacji, nie trzeba nawet zakładać w niej konta.

 

Komentarze:

Comments

comments