„Sport.pl Ekstra” z kampanią w AR

Łukasz Kłosowski

20-05-2013
„Sport.pl Ekstra” z kampanią w AR

Ruszyła kampania magazynu „Sport.pl Ekstra” na nośnikach reklamy zewnętrznej wykorzystująca elementy multimedialne.

W kampanii, która potrwa sześć tygodni, wykorzystanych będzie ponad 500 nośników reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce. Po raz pierwszy na tak szeroką skalę w reklamie mediów sportowych zostaną wykorzystane mechanizmy tzw. rozszerzonej rzeczywistości.

Na plakatach kampanii zostaną „zakodowane” nagrania wideo, w których Michał Pol ze Sport.pl zaprasza do lektury aktualnego wydania magazynu „Sport.pl Ekstra” „Gazety  Wyborczej”. Będzie je można obejrzeć na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji mobilnej Viuu udostępnionej przez Metro Custom Publishing i AMS. Komunikaty wideo powiązane z aplikacją będą w czasie trwania kampanii zmieniać się kilkukrotnie.

„Sport.pl Ekstra” to poniedziałkowy magazyn sportowy „Gazety Wyborczej”. Prezentuje artykuły, felietony oraz obszerne relacje z wydarzeń sportowych, a także reportaże i recenzje książek oraz filmów o tematyce sportowej. Jest elementem oferty Agory pod marką Sport.pl, która jest również mocno obecna w nowych mediach – w internecie poprzez portal Sport.pl, Zczuba.pl, w telewizorach z platformą Samsung Smart TV, na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android oraz na telefonach BlackBerry (“Sport.pl Live”).

Komentarze:

Comments

comments