Sportowy serwis Agory w wersji na Androida. Duże inwestycje w mobile tego wydawcy

Łukasz Kłosowski

05-12-2012
Sportowy serwis Agory w wersji na Androida. Duże inwestycje w mobile tego wydawcy

Aplikacja “Sport.pl Live” to relacje na żywo z meczów i innych wydarzeń sportowych oraz najnowsze informacje ze Sport.pl. Aplikacja na Androida jest dostępna do ściągnięcia w Google Play i w Samsung Apps. To kolejna inwestycja Agory w kanał mobilny.

Aplikacja “Sport.pl Live” to relacje na żywo z meczów i innych wydarzeń sportowych oraz najnowsze informacje ze Sport.pl. To także aktualne i archiwalne informacje o rezultatach spotkań sportowych. Pozwala na dodawanie informacji o spotkaniach sportowych do własnego kalendarza i przypomina użytkownikowi o starcie wydarzenia nawet, jeśli jest w danym momencie nieaktywna.

Jej użytkownicy będą otrzymywać wysyłane przez redakcję Sport.pl „alerty” o najważniejszych wydarzeniach z ostatniej chwili lub o rozpoczęciu najciekawszych relacji na żywo.

– Zachęcamy użytkowników do włączenia “Sport.pl Live” zwłaszcza w weekendy pełne meczów czy w wieczory z Ligą Mistrzów. Wtedy nasza apka rozwija skrzydła – mówi Marcin Gadziński, dyrektor strategii i rozwoju w grupie Sport.pl. W wersji mobilnej jest także inny serwis sportowy Agory zczuba.pl.

Aplikacja została przygotowana przez firmę Looksoft. Za treści odpowiada redakcja Sport.pl. Partnerem aplikacji jest firma HTC.

“Sport.pl Live” jest kolejną aplikacją Agory – wydawcy “Gazety Wyborczej”. Do tej pory Agora zaoferowała w wersji na iPada 6 magazynów: „Dziecko”, „Ładny Dom”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Logo”, „Cztery Kąty”, „Książki. Magazyn do czytania” oraz „Filmowy. Magazyn do czytania”.

W listopadzie w wersji na tablet pojawił się historyczny dodatek do “GW” “Ale Historia!”, a miesiąc wcześniej “Wysokie Obcasy Extra” w wersji na iPhone’a. Sama “GW” też ma własną tabletową odsłonę.

Według październikowego badania Megapanel PBI/Gemius Grupa Gazeta.pl z wynikiem 83,8 mln odsłon znajduje się na trzeciej pozycji zestawienia za Grupą Wirtualna Polska – Orange i Grupą Onet. Jednak to badanie nie uwzględnia ruchu z aplikacji mobilnych, a jedynie ruch ze stron desktopowych oraz mobilnych generowany przez urządzenia mobilne.

Komentarze:

Comments

comments