Tapjoy – nowy sposób na zarabianie na aplikacjach mobilnych

Łukasz Kłosowski

12-03-2012
Tapjoy – nowy sposób na zarabianie na aplikacjach mobilnych

GoMobi.pl prezentuje kolejny z serii gościnnych artykułów dewelopera Piotra Stalewskiego na temat zarabiania na aplikacjach mobilnych.

Dla tych z Was, którym jeszcze mało, których dzienny passive income nadal nie zadowala, Tapjoy na pewno będzie ciekawą alternatywą, czy dodatkiem. 
Zaangażowani pracownicy firmy, która uzyskała dwudzieste siódme miejsce w rankingu fastcompany.com na najbardziej innowacyjną firmę w branży mobile technologies w 2012 roku, sami wyłapują co ciekawsze aplikacje (pierwszą trójkę tego zastawienia zajmuje Apple, Facebook i Google). Tak też było z grą “Cars And Guns 3D”, której twórcy byli wręcz nękani przez pracowników Tapjoy (deweloperem gry jest studio Evil Indie Games, z którym związany jest Stalewski – przyp. GoMobi.pl).

Przyzwyczajeni do ofert raczkujących third party markets z Korei, Chin i Kazachstanu programiści ignorowali namolne apele. Jednak któregoś dnia z nudów zajrzeli na stronę Tapjoy i co ciekawe, zostali nieco zaintrygowani ofertą firmy. Faktycznie, Tapjoy wprowadza nie tylko standardowe oferty reklamowe, czy coraz bardziej popularne kampanie typu pay per install, ale również oferuje graczom obrót wirtualną walutą. Tak, by kupić jakiś premium content w grze czy aplikacji nie trzeba już płacić prawdziwą kartą kredytową i prawdziwymi pieniędzmi. Wystarczy obejrzeć zajawkę innej gry, wziąć udział w tutorialu aplikacji do rysowania, czy przeczekać wideo zapowiadające nadchodzącą premierę.

Właśnie to reklamowe monstrum stojące za wirtualną walutą jest prawdziwą potęgą i innowacją w wykonaniu Tapjoy. Podobno generuje ono 68 proc. dochodu aplikacji z usług Tapjoy. W porównaniu do 6 proc. pochodzących ze standardowych banerów, to naprawdę zaskakująco dobry wynik.

Jeśli dodamy, że Tapjoy twierdzi, że miesięcznie przewija im się ponad 35 milionów użytkowników, myślę, że gra jest warta świeczki. Wkrótce testy i impresje, które orzekną, czy faktycznie zgodnie z obietnicami Tapjoy pozwala zwiększyć przychody od 2 do 8 razy.

Wcześniejsze artykuły Piotra Stalewskiego dostępne są w tymtym miejscu.

Komentarze:

Comments

comments