tuba.FM podnosi poprzeczkę rynku polskich aplikacji (wideo)

Łukasz Kłosowski

11-04-2011
tuba.FM podnosi poprzeczkę rynku polskich aplikacji (wideo)

To pierwsza w Polsce aplikacja, która dobiera muzykę do gustu użytkownika.

Dzięki intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji posiadacze iPhone’ów mogą słuchać kanałów radiowych z utworami w ulubionym klimacie – stacje wybierane są po wpisaniu w wyszukiwarkę np. nazwiska artysty lub nazwy grupy czy tytułu stacji tuba.FM. Użytkownicy mogą też bezpośrednio włączyć stację według gatunku muzyki, kanał z przebojami wybranego artysty, albo jedną ze stacji radiowych Tuby, w tym Radio Złote Przeboje, Roxy i Tok FM.

W playerze każdej wybranej stacji radiowej wyświetlane są informacje o aktualnie granej piosence oraz kolejnych utworach.

Jak korzystać z aplikacji podpowiada film instruktażowy.

Tuba.FM była wcześniej dostępna użytkownikom iPhone’ów w postaci 30 strumieni radiowych. Nowa aplikacja oparta jest na nowych rozwiązaniach technologicznych z serwisu internetowego i daje możliwość słuchania milionów kanałów z muzyką każdego gatunku.

Aplikacja tuba.FM na iPhone’a promowana jest w kampanii obejmującej spoty emitowane w stacjach radiowych Agory, reklamy w czasopismach Agory i na stronach grupy Gazeta.pl. Za kreację odpowiada zespół Grupy Radiowej Agory.

Od 23 marca br. użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Android mogą korzystać z aplikacji tuba.FM dostępnej w Android Markecie.

Nową aplikację tuba.FM można bezpłatnie pobrać z App Store.

Komentarze:

Comments

comments