Up&More odpowiedzialny za marketing aplikacji Sephora

GoMobi.pl

18-01-2022
Up&More odpowiedzialny za marketing aplikacji Sephora

Warszawska agencja Up&More wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań promujących aplikację mobilną Sephora Polska. Za realizację kampanii odpowiada zespół App&More – wyspecjalizowany w działaniach marketingu aplikacji mobilnych, wewnętrzny dział agencji Up&More.

Zadaniem postawionym przed Up&More jest zwiększenie ilości zaangażowanych użytkowników aplikacji Sephora. Działania zostały więc ukierunkowane na użytkowników systemów Android / iOS z wykorzystaniem platform Google Ads, Facebook Ads, Programmatic oraz Aura. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań jest nawiązana współpraca z wybranymi influencerami promującymi aplikację.

– Agencja Up&More zaproponowała naszym zdaniem najefektywniejsze podejście do postawionego wyzwania. Doceniliśmy przejrzystą strategię mediową, w tym odpowiedni wybór kanałów, efektywność kosztową oferty i innowacyjność. Ważne są dla nas również wysokie kompetencje zespołu Up&More w zakresie marketingu aplikacji poparte portfolio i case studies – komentuje Monika Łukasiak, e-commerce marketing manager w Sephora.

Up&More odpowiada również za zaawansowane wsparcie analityczne z użyciem technologii Appsflyer oraz przygotowywanie dedykowanych kreacji specyficznych dla środowiska reklamowego aplikacji.

– Nasza współpraca obejmuje przede wszystkim pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji z wysokimi wskaźnikami zaangażowania i potencjałem zakupowym. W działaniach mamy okazję wesprzeć markę również od strony kreatywnej, ze szczególnym uwzględnieniem formatów dedykowanych aplikacjom mobilnym. Całość uzupełnia analityka mobilna z wykorzystaniem Appsflyera – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More. – Zdecydowanie mamy ambicje, aby Sephora stała się jednym z liderów w kategorii e-commerce zarówno w Google Play, jak i App Store – dodaje.

 

Komentarze:

Comments

comments