"Viva!Moda" wykorzystuje technologię AR od Aurasmy (wideo)

Łukasz Kłosowski

09-09-2012
"Viva!Moda" wykorzystuje technologię AR od Aurasmy (wideo)

Do kiosków właśnie trafił kwartalnik “Viva!Moda” (Edipresse Polska) dla którego została przygotowana aplikacja na smartfony i tablety pozwalająca na dostęp do dodatkowych treści w technologii Augmented Reality.

W najnowszym numerze kwartalnika “Viva!Moda”, we współpracy z marką Chanel, przygotowany został film, w którym pokazano kulisy powstawania jednej z zdjęciowych. Aby zobaczyć film należy nakierować na zdjęcie w gazecie obiektyw kamery w smartfonie. Wcześniej z App Store bądź Google Play należy pobrać bezpłatną aplikację “Viva!Moda” i uruchomić ją przed skanowaniem zdjęcia.

– Aplikacja stanowi bardzo atrakcyjna wartość dodana dla czytelników naszego modowego kwartalnika. Poza tym jest ona także innowacyjnym narzędziem umożliwiającym rozszerzenie standardowej oferty reklamowej Edipresse. W przyszłości zaproponujemy zarówno naszym odbiorcom, jak i reklamodawcom, znacznie bogatsza ofertę w ramach aplikacji – powiedział Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse.

Tym samym “Viva! Moda” dołączyła do listy globalnych magazynów takich jak Vogue UK, GQ USA, Elle Turkey czy Marie Claire Italy, które posiadają już własną, obrandowaną aplikację wykorzystującą AR bazujące na znanej technologii Aurasma.

– Możliwości zastosowania Aurasmy są ogromne. Możemy ją wykorzystywać w gazetach, magazynach, ale także w książkach, na pudełkach produktów czy w instrukcjach obsługi. Wyobraźmy sobie jak przyjemnie korzystałoby się z książki kucharskiej, gdyby wprost z jej stron rad, w postaci filmów, udzielał nam mistrz tego fachu – komentuje Maciej Borowiak z poznańskiej firmy Appchance, która wdrożyła aplikację.

Komentarze:

Comments

comments