Westwing Home & Living ma aplikację na iPhone'a

Łukasz Kłosowski

01-08-2013
Westwing Home & Living ma aplikację na iPhone'a

Klub zakupowy mebli oraz dodatków do domu – Westwing Home & Living – wprowadza bezpłatną aplikację na telefony iPhone. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy nowa odsłona mobilnej wersji strony www.westwing.pl.

– Jesteśmy świadkami gwałtownego wzrostu ruchu z urządzeń mobilnych. Na naszej stronie wynosi on już 25 proc. To właśnie ten trend połączony z okresem wakacyjnych wyjazdów sprawił, że uznaliśmy sierpień za najbardziej naturalny moment na wprowadzenie aplikacji Westwing. 1 sierpnia uruchamiamy, w 6 krajach jednocześnie – w tym w Polsce – aplikację na iPhone. Wersja na Android będzie za 3 tygodnie – mówi Tomasz Kasperski, założyciel i dyrektor zarządzający Westwing Polska.

– W aplikacji udało się nam połączyć łatwość użytkowania, z dbałością o piękną prezentację produktów oraz inspirujące aranżacje – mówi Przemysław Kowalewski, założyciel i dyrektor zarządzający Westwing Polska.

Westwing Home & Living działa w 8 krajach europejskich oraz w Brazylii. Oferuje ponad 2 tys. wyselekcjonowanych marek wnętrzarskich. W ciągu ostatniego roku firma powiększyła pięciokrotnie wolumen sprzedaży do 5 produktów na minutę, 24 godziny na dobę. Ponad 70 proc. transakcji dokonują osoby, które już wcześniej korzystały z Westwing. Przeciętny klient Westwing robi zakupy 3-4 razy w roku i jednorazowo wydaje średnio 150 dolarów.

– Wierzymy, że kluczem do niezwykłej lojalności naszych klientek jest nowatorska formuła Westwing, czyli połączenie zakupów z inspirującym magazynem wnętrzarskim. Magazyn Westwing jest naszą prywatną lekcją stylu, która pomaga zorientować się w aktualnych trendach i uczy wprowadzać najlepsze designerskie idee w życie – dodaje Marta Suchodolska, redaktor prowadząca magazynu o wnętrzach Westwing.

Aplikacja Westwing dostępna jest w App Store za darmo.

Komentarze:

Comments

comments