Women's Health w wersji na iPada

Łukasz Kłosowski

20-01-2014
Women's Health w wersji na iPada

Wydanie polskiej edycji Women’s Health już w sprzedaży w sklepie App Store. Aplikację przygotowała agencja Mercuri Move Media.

Women’s Health, który od wiosny 2013 roku wydawany jest na polskim rynku przez Motor-Presse Polska, w wersji na iPady zawiera wszystkie artykuły z papierowego wydania magazynu. Część z nich została wzbogacona o dodatkowe materiały i rozwiązania, m.in. zdjęcia, ilustracje, animacje oraz pliki wideo. Nie jest to więc zwykła kopia tradycyjnego wydania Women’s Health – każda jego strona została przeprojektowana, a całe pismo wzbogacone o nowe elementy.

Aplikację powstała na bazie programu Adobe Digital Publishing Suite. Pojedynczy numer Women’s Health w wersji cyfrowej kosztuje 1,79 euro, a roczna prenumerata jedynie 8,99 euro.

Za wdrożenie odpowiada Mercuri Move Media, która wcześniej stworzyła bliźniaczą aplikację dla magazynu Men’s Health.

Komentarze:

Comments

comments