"Wprost" i "Bloomberg Businessweek Polska" na tablety i czytniki wyjdą wcześniej

Łukasz Kłosowski

11-04-2012
"Wprost" i "Bloomberg Businessweek Polska" na tablety i czytniki wyjdą wcześniej

Od najbliższego weekendu cyfrowe wydanie tygodnika “Wprost” oraz dwutygodnika “Bloomberg Businessweek Polska” będzie dostępne w sobotę o godz. 22.

Do tej pory “Wprost” w wersji elektronicznej było dostępne w niedzielę o północy, a “Bloomberg Businessweek Polska” w poniedziałek od 6 rano.

– Udostępnienie e-wydania i mobilnych wersji magazynów już w sobotni wieczór to ukłon w stronę czytelników tych wydań, wśród których niemałe grono stanowią osoby bardzo aktywne zawodowo, które w powszedni dzień rzadko mają czas na spokojną lekturę prasy, a weekendy również aktywnie wypoczywają – podaje PMPG, wydawca obu tytułów.

“Wprost” w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 r. Jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). Cena e-wydania na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł. Na stronie internetowej (ewydanie.wprost.pl) miesięczna prenumerata kosztuje 10 zł. Wersja mobilna tygodnika jest dostępna od sierpnia ubiegłego roku. Od marca 2012 jedno wydanie dla użytkowników tabletów i smartfonów kosztuje 0,79 euro.

“Bloomberg Businessweek Polska” jest dostępny w wersji elektronicznej od jesieni 2011 r., a od grudnia – również w wersji mobilnej. Cena jednego wydania u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl) wynosi 8 zł. Cena wydania na tablety i smartfony – 1,59 euro.

Komentarze:

Comments

comments