Wprowadzanie marki Desperados Red wsparte aplikacją w Augmented Reality (wideo)

Łukasz Kłosowski

20-07-2012
Wprowadzanie marki Desperados Red wsparte aplikacją w Augmented Reality (wideo)

Piwo Desperados Red (Grupa Żywiec) o smaku guarany i Cachaçy zadebiutowało na polskim rynku z początkiem lipca tego roku. Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe poszerzono także o kanał mobilny.

Deweloper MoveApp przygotował aplikacje na iOS i Androida, która wykorzystuje Augmented Reality. Reklamy Desperadosa Red z AR należy szukać w prasie i przestrzeni miejskiej (billboardy, plakaty, siatki, przystanki). W ich obecności należy skierować kamerę telefonu na banner, co uruchamia dedykowaną animację muzyczną.

Aby skorzystać z aplikacji w rozszerzonej rzeczywistości należy posiadać co najmniej iPhone’a 4 lub iPada 2. Urządzenie musi używać systemu iOS 5.0 lub nowszego. Posiadacze Androidów muszą mieć wersję systemu co najmniej 2.2. Aplikacja obsługiwana jest przez Vuforia Qualcomm.

Oprócz aplikacji na iOS i Androida działania reklamowe wspierające wprowadzenie Desperadosa Red na polski rynek prowadzone są w telewizji i w punktach sprzedaży.

Proces instalacji oraz kreacja na smartfonie znajduje się na poniższym filmie.

Kreacja na tablecie

Komentarze:

Comments

comments